Selvbetjening

02-09-2019

Få din faktura fra os på mail

I foråret ændrede vores betalingsservice-oversigter og fakturaer udseende, idet vi fjernede selve forbruget. I stedet henviste vi til fakturaen på kundeportalen. Det gjorde vi, fordi vi betaler per linje på oversigten, så ved at reducere linjerne, kan vi spare udgifter.

Ændringen medførte nogle konkrete forbedringsforslag fra kunderne til kundeportalen. Med den nyeste opdatering er nogle af disse forslag kommet på.

Under Profil kan du nu:

  • Bestille faktura tilsendt per mail, så snart den er klar.
    Dermed får du den hurtigere og vi skal ikke betale porto. Er du tilmeldt betalingsservice, kan du også få din faktura per mail, men betale den automatisk som hidtil.
     
  • Se og ændre dine registrerede kontaktdata.
    Du behøver ikke ringe til os med nyt mobilnummer, og vi får opdateret vores database, så vi ikke bruger tid på at ringe forgæves.
     
  • Give samtykke til opbevaring af CPR-nr.
    Så kan vi nemmere vedligeholde din kunderelation.
     
  • Skifte dit password til kundeportalen
    Du kan undgå forvirringen mellem tallet 0 og bogstavet O ved selv at vælge et password. Bemærk, at koden stadig vil være synlig på både faktura og betalingsoversigt.

På listen over kommende udfordringer arbejder vi på hastigheden på ”Min side”, som specielt boligforeninger med mange adresser kan have udfordringer med. Der ikke udsigt til, at vi får dagsforbrug fra måleren ind på portalen i nærmeste fremtid.

Vent venligst...