Selvbetjening

DIN Forsynings kundepanel

Hos DIN Forsyning er vores kunders input afgørende, og din mening om vand, varme, spildevand og affald/genbrug i Varde Kommune er vigtig for, at vi kan udvikle endnu bedre produkter og services.

For at vi i fælleskab kan skabe en bedre forsyning, har vi et kundepanel - og alle er velkomne til at deltage.

 

Som medlem af kundepanelet er du med til at gøre en reel forskel. Du hjælper os med at forstå, hvordan vi kan gøre din oplevelse som kunde endnu bedre. Sammen kan vi sikre, at DIN Forsyning hele tiden udvikler sig i den rigtige retning.

Hvad kan du forvente?

I forbindelse kundetilfredshedsundersøgelsen i december 2024 tilmeldte over 550 kunder sig vores panel. Det er rigtig mange deltagere, og den store interesse kom bag på os. Vi havde regnet med, man kunne samle kundepanelet til interviews eller give lidt ekstra indsigt igennem arrangementer eller besøg.

På grund af den store interesse ændrer vi metode, så vi primært vil benytte spørgeskemaer - men hvem ved, måske vi kan tilbyde nogle af de andre ting alligevel.

Kundepanel i 2025

I år vil vi bede om din hjælp til en række spændende projekter. Vi kommer blandt andet til at spørge om din mening i forhold til:

  • Udviklingen af en ny hjemmeside
  • En kommende app-løsning
  • Affaldssortering
  • Hvordan vi i fællesskab kan nedbringe dit energiforbrug

Du bestemmer naturligvis selv, hvor meget du vil deltage, men du kan forvente at modtage fire invitationer om året.

 

Har du spørgsmål?

Hvis du har spørgsmål eller input, er du altid velkommen til at kontakte os via mailen dialog(a)dinforsyning.dk

Tilmeld dig vores kundepanel

Vent venligst...
loading