Selvbetjening

Vil du klage til DIN Forsyning?

 

Vi er kede af, hvis du har haft en dårlig oplevelse – uanset om det handler om din kontakt med os eller det arbejde, vi udfører. Og vi vil gerne høre fra dig.

Vær opmærksom på, at du skal bo i Varde Kommune for at klage over affald og genbrug. Det er her, vi står for ordningen.

Sådan klager du

Din klage skal sendes skriftligt. Du kan enten:

  • udfylde formularen herunder, eller
  • sende en e-mail til kundecenter@dinforsyning.dk

Hvis du sender din klage via e-mail, så husk at skrive i emnefeltet, at det er en klage.

 

Hvis du vil klage via formularen

Felter markeret med * skal udfyldes.

Behandling af personoplysninger
Når du henvender dig telefonisk, pr. e-mail eller ved indsendelse af formularen, behandler vi personoplysninger om dig.
Læs mere om, hvordan vi behandler dine personoplysninger i vores privatlivspolitik
Din klage

Giv din klage en overskrift, så har vi nemmere ved at placere den.

*Skriv din klage, hvor du uddyber det eller de punkter, du vil klage over. Vær opmærksom på, at du længere nede i formularen kan vedhæfte dokumentation, der understøtter din klage.

Dine kontaktoplysninger

Dit kundenummer finder du i toppen af en af vores fakturaer.

Hvis du vil klage vedrørende tvister

En tvist er en uoverensstemmelse mellem dig og os som forsyningsselskab.

Vær opmærksom på, at klager over vandforsyning og øvrige klager håndteres af forskellige instanser.

 

Hvis du som kunde har en tvist med os, kan du klage til Ankenævnet på Energiområdet på www.energianke.dk

Kontaktoplysninger:

Ankenævnet på Energiområdet
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Telefon 4171 5000
Mail post@energianke.dk 

 

Hvis du har en tvist med os på vandområdet, kan du klage til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen på www.forbrug.dk

Kontaktoplysninger:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen

Carl Jacobsens Vej 35

2500 Valby

Vent venligst...
loading