Selvbetjening

Vil du klage til DIN Forsyning?

 

Vi er kede af, hvis du har haft en dårlig oplevelse – uanset om det handler om din kontakt med os eller det arbejde, vi udfører. Og vi vil gerne høre fra dig.

Vær opmærksom på, at du skal bo i Varde Kommune for at klage over affald og genbrug. Det er her, vi står for ordningen.

Sådan klager du

Din klage skal sendes skriftligt. Du kan enten:

  • udfylde formularen herunder, eller
  • sende en e-mail til kundecenter@dinforsyning.dk

Hvis du sender din klage via e-mail, så husk at skrive i emnefeltet, at det er en klage.

 

Hvis du vil klage via formularen

Felter markeret med * skal udfyldes.

Behandling af personoplysninger
Når du henvender dig telefonisk, pr. e-mail eller ved indsendelse af formularen, behandler vi personoplysninger om dig.
Læs mere om, hvordan vi behandler dine personoplysninger i vores privatlivspolitik
Din klage

Giv din klage en overskrift, så vi kan sikre os, at den bliver håndteret bedst muligt.

*Skriv din klage, hvor du uddyber det eller de punkter, du vil klage over. Vær opmærksom på, at du længere nede i formularen kan vedhæfte dokumentation, der understøtter din klage.

Dine kontaktoplysninger

Dit kundenummer finder du i toppen af en af vores fakturaer.

Hvis du ikke er tilfreds med vores svar på din klage, kan du kontakte enten Ankenævnet på Energiområdet eller Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen.

Hvis det drejer sig om vandforsyning skal du kontakte Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen. Øvrige henvendelser skal ske til Ankenævnet på Energiområdet.

 

Ankenævnet på Energiområdet

www.energianke.dk

Kontaktoplysninger:

Ankenævnet på Energiområdet
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Telefon 4171 5000
Mail post@energianke.dk 

 

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen

www.forbrug.dk

Kontaktoplysninger:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen

Carl Jacobsens Vej 35

2500 Valby

Vent venligst...
loading