25-11-2024
Undersøgelse af kundernes tilfredshed skal styrke samarbejdet med vores kunder
I DIN Forsyning vil vi gerne blive klogere på, hvordan vi kan forbedre samarbejdet med vores kunder. Derfor gennemfører vi en kundetilfredshedsundersøgelse blandt tilfældigt udvalgte privatkunder.
Kunderne er vores vigtigste samarbejdspartnere, og deres mening er altid vigtig. På baggrund af kundernes input og feedback kan vi vurdere, om vi skal ændre vores måde at gøre ting på, og om vi skal igangsætte nye tiltag.” Sådan siger direktør Helle Damm-Henrichsen, direktør i DIN Forsyning, om den undersøgelse, der sættes i gang onsdag d. 27. november 2024.
De kunder, der deltager i undersøgelsen, vil blive stillet en række spørgsmål om vand, fjernvarme, spildevand og affald/genbrug. De vil også blive spurgt om, hvordan de oplever kontakten med vores kundeservice og den måde, vi kommunikerer med dem på i dag. Også grøn omstilling er et vigtigt tema.
Den her undersøgelse er utrolig vigtig for os. Vi er selvfølgelig yderst afhængige af, at vores kunder har lyst til at deltage, og vi sætter stor pris på alle besvarelser, der kommer ind”, siger Helle Damm-Henrichsen.
Om undersøgelsen
Kundetilfredshedsundersøgelsen gennemføres i perioden 27. november til 10. december i samarbejde med analysebureauet Interresearch, der sammen med os står som afsender på de mailinvitationer, der sendes ud.
Det tager ca. 10 minutter at besvare spørgeskemaet, og alle deltagere er med i lodtrækningen om tre Supergavekort til en værdi af 1000 kr.
Hvis du har problemer med at gennemføre undersøgelsen, kan du kontakte vores samarbejdspartner Interresearch’ s support på telefon 88 82 18 89 eller support@interresearch.dk