Selvbetjening

Er du utilfreds?

Giv os mulighed for at rette fejlen op

Vi vil gerne gøre tingene rigtigt første gang, men vi må også være realistiske; nogle gange laver vi en fejl. For at vi kan lære af fejlene, og for at du som kunde ikke skal leve med fejl, som vi har mulighed for at ændre på, vil vi rigtig gerne høre fra dig.

 

Klagemuligheder

Er du ikke enig i vores beslutninger, og ønsker du at klage over os, har du i lovgivningen mulighed for dette. Nedenfor finder du klagevejledninger for drikkevand og spildevand samt fjernvarme. Klager på affaldsområdet kan du rette til Varde Kommune.

Klagevejledning vedr. vand, spildevand og fjernvarme

Forbrugere kan indbringe klager vedrørende tvister med os på "Ankenævnet på Energiområdet" via hjemmesiden https://www.energianke.dk/

Kontaktoplysninger:

Ankenævnet på Energiområdet
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Telefon 4171 5000
Mail post@energianke.dk 

 

Klager vedr. vand skal indbringe tvister overfor Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby, på linket  https://www.forbrug.dk/
At oprette en klage koster i første omgang kr. 100.-.

Hvis du vil klage via formularen

Felter markeret med * skal udfyldes.

Behandling af personoplysninger
Når du henvender dig telefonisk, pr. e-mail eller ved indsendelse af formularen, behandler vi personoplysninger om dig.
Læs mere om, hvordan vi behandler dine personoplysninger i vores privatlivspolitik
Din klage

Giv din klage en overskrift, så har vi nemmere ved at placere den.

*Skriv din klage, hvor du uddyber det eller de punkter, du vil klage over. Vær opmærksom på, at du længere nede i formularen kan vedhæfte dokumentation, der understøtter din klage.

Dine kontaktoplysninger

Dit kundenummer finder du i toppen af en af vores fakturaer.

Vent venligst...
loading