Kundeundersøgelse viser stor tilfredshed med vores genbrugspladser

DIN Forsyning foretog i maj og juni en tilfredshedsundersøgelse på vores fem genbrugspladser i Varde Kommune. 1.932 kunder blev ved et besøg på den lokale genbrugsplads bedt om at svare på 12 spørgsmål inden for bl.a. service, ryddelighed, trafiksikkerhed og ventetid. Det samlede resultat viser en tilfredshed på 99%.

Kundernes input
Hver eneste dag har vi i DIN Forsyning fokus på kundernes oplevelse på genbrugspladsen, og på hvordan den kan forbedres. Selvom resultatet fra tilfredshedsundersøgelsen ligger i top, arbejdes der videre på løbende at forbedre forholdene, og her er kundernes input vigtige, da disse er med til at udvikle genbrugspladserne.

Vi har på baggrund af tidligere kundetilfredshedsundersøgelser blandt andet renoveret Varde og Oksbøl Genbrugsplads for at skabe bedre forhold på pladsen. At vi holder søndagsåbent på alle vores genbrugspladser er også udsprunget af et ønske fra vores kunder.

Service og vejledning er det vigtigste
Siden genbrugspladserne gik fra at være kommunale til at blive en del af det daværende Varde Forsyning, er der sket et markant løft på serviceniveauet, hvilket er et resultat af et systematisk arbejde og øget fokus på kundeservicen.

Tilfredshedsundersøgelsen viser, at det vigtigste for jer som kunder er den gode service og vejledning, I får fra vores medarbejdere. Derfor vil vi naturligvis fortsætte arbejdet på den front for både at fastholde såvel som øge standarden yderligere, så vi også fremadrettet skaber størst mulig værdi for dig som kunde.

 

Du kan læse hele tilfredshedsundersøgelsen her.

Del siden:
Vent venligst...